חנות וירטואלית

האם אתה צריך חנות וירטואלית?
הרשת מלאה באתרי חנויות וירטואליות? איך תדע אם העסק שלך זקוק לאתר של חנות וירטואלית ואיך צריך להיות בנוי אתר כזה כדי להצליח בים החנויות הוירטואליות ברשת?
מנתונים שפורסמו ברשת על מחקר שעשתה חברת פנלס (עבור התוכנית הבוקר של קשת) עלה כי כ-34.2% מהישראלים רוכשים מוצרים באינטרנט באופן קבוע וכי 56.3% רוכשים מספר פעמים. עוד פורסם כי ישראל ממוקמת במקום השני בקניות באינטרנט וזה נתון שבהחלט מעמיד את הקניות ברשת במקום גבוה.
הנתונים הללו לא מגיעים רק לאוזניהם של הגולשים אלא גם של יזמי אינטרנט ואלה חפצים גם הם בנתח מהמכירות ברשת ורצי לפתוח חנות וירטואלית, אבל כדי שהקמת חנות וירטואלית תצליח ותמצב אותה גבוה צריך לדעת כמה דברים על תחום החנויות הוירטואליות כולו.
 
חנות וירטואלית צריכה להצטיין במשהו!
באינטרנט יש המון אתרי חנויות וירטואליות ישראליות המשווקים החל ממוצרי חשמל ועד למזון ברשת.
ראשית יש להבין כי כדי שחנות וירטואלית תצליח היא צריכה להצטיין במשהו. כלומר- התחום הזה הוא למקצוענים. אם אתם רשת של מוצרי חשמל כדאי מאוד שיהיו לכם הרבה מוצרים שיצדיקו הקמת חנות וירטואלית. לחלופין אתם משווקים מותגי על ידועים שמצדיקים חנות וירטואלית, או שהמחירים שלכם מאוד מפתים.
בניית חנות וירטואלית מוצלחת חייבת להיעשות בשיא המקצועיות ולהכיל מספר רב ואיכותי של מוצרים שבאמת נהוג כבר לצרוך אותם ברשת.

 
הטכנולוגיות לטובת בניית חנות וירטואלית!
עד לפני כמה שנים הקמת חנות וירטואלית הייתה משימה לא פשוטה בכלל והטכנולוגיות היו מסובכות גם לבעלי החנויות וגם לגולשים. היום יש כלים מאוד קלים ונוחים לתפעול שהופכים את כל עניין בניית החנות הוירטואלית למצגת דינמית עם חווית משתמש וכל הבונוסים שרק אפשר לחשוב והקנייה היא קלה ומהירה.
בעלי האתרים שמים לב לתצוגה של תמונות ברורות, לפירוט תכונות המוצרים, יש חלוקה נוחה לקטגוריות עם כותרות גדולות וברורות, והכל מאוד קל וזורם.
השוואת מחירים עוד לפני שקונים!
אפשר לבנות היום חנות וירטואלית עם אין סוף קטגוריות מוצרים ללא הגבלה. עם ממשק שמפנה את הגולשים לאתרים כמו "זאפ" ו"כמה" שיוכלו און ליין לפני שהם בכלל רוכשים לעשות השוות מחירים.
בנוסף בניית חנות וירטואלית מחברת את הגולש לממשקים לכל חברות סליקת האשראי הקיימות וכמובן שאבטחת המידע היא ברמה גבוהה ובטוחה.
אפשר להכניס לאתר של חנות וירטואלית דפי תוכן ללא הגבלה, שמעבירים ללקוח מידע על המוצרים, השירות וכו'. הטיפול בלקוחות הוא מאוד שרותי, אמין ומהיר, מה שגורם לגולשים נוספים להיכנס לקטגוריה של רוכשים ברשת.
היום הקמת חנות וירטואלית גם מחברת אותה בממשק לכל הרשתות החברתיות והנראות, החשיפה ןמספר הגולשים שיכולים להגיע אליה הוא עצום.

 
כבר לא פוחדים לקנות ברשת!,
עד לפני שנים מעטות יש לומר, לא הצליחו הקניות ברשת לגרום ללקוחות פוטנציאליים לשלוף את האשראי. היום כל ישראלי שני רוכש ברשת גם בארץ וגם בחו"ל ויש כאלה שבכלל לא מגיעים כבר לחנויות במציאות אלא רוכשים מוצרים רק ברשת.
אבטחת המידע גבוהה מאוד, ההיצע גדול. הקניות ברשת חוסכות לאנשים התרוצצויות בין חנויות והעובדה שאתה יכול גם לקנות במחיר הכי טוב, כי תוך כדי גלישה באתר של חנות וירטואלית אתה גם עושה השוואה, גורמת ליותר ויותר ישראלים לא לוותר על הנוחות המפנקת הזו של קניות בחנות וירטואלית.
 
 
 

 
תפריט דף הבית טלפון