בניית אתרים - איזה אתר מתאים לעסק שלך?
הרשת מלאה באתרים של עסקים קטנים וגדולים. חלקם של האתרים  סטטי למדי. אתר סטטי הוא אתר שאין בו תנועה, אין לו לידים. הוא לא מגדיל את השיווק ולא עושה את העבודה. אתר טוב צריך להכניס כסף לבעל העסק, אם בעל העסק הזה יפנה לחברת בניית אתרי אינטרנט שיודעת מה היא עושה היא תדע אם הוא צריך אתר תדמית, בניית אתר לעסק, אתר מכירות או אתר רספונסיבי. כן, ההתאמה לסוג האתר היא שעושה את ההבדל בין אתר מנצח לאתר קורס.
אפיון העסק קובע את סוג האתר!

לכל עסק יש את האפיון שלו. אתר של עסק לדיור מוגן זה לא אתר של עסק למוזיקה, ועסק של גלידה זה לא עסק של צמיגים. כלומר בהחלט נהוג להתאים את האתר לעיסוק ולא רק בסוג האתר אלא גם בתוכן ובויז'ואל שלו.
אתר שלא מתאים לסוג העסק, עלול לגרום לו נזק ואף לפגוע במוניטין שלו!

 
סוג האתר צריך להתאים למטרות!
יש כל מיני חברות בניית אתרים שמכירות את כל סוגי האתרים. יש אתר תדמית ואתר לעסק ואתר מכירות ואתר רספונסיבי (מותאם למובייל) והאפיון של העסק, המטרות וקהלי היעד הם שקובעים איזה סוג אתר מתאים לך.
מיני סייט למשל זה אתר אבל יותר קטן. באתר תדמיתי שמים את הדגש על התדמית שהאתר משדר ובעצם סוג האתר צריך לקלוע למטרות של העסק.

למי מתאים אתר תדמיתי?
חברה שעושה בניית אתרים לעסקים יודעת כי לעצמאיים כמו עורכי דין, רואי חשבון, רופאי שיניים, פסיכולוגים  ועוד, חשוב להציע אתר תדמיתי.
מה שמוביל את המקצועות הללו זה התדמית שיש לעוסקים בהם. ההמלצות עליהם, ההשכלה שלהם ועוד ולכן זה נקרא אתר תדמית כי הוא מוכר לאנשים תדמית ומוניטין. באתר כזה בדרך כלל  מדברים על ותק וניסיון, על ההשכלה על תחומי המומחיות וכו'.
אתר תדמיתי מוכר תדמית למי שזה חשוב לו.
 
האם אני צריך אתר מכירות?
הרבה בעלי עסקים בוחרים כאופציה באתר שהוא אתר מכירות. מדובר על עסק שיש לו מוצרים אותם הוא יכול לשווק גם ברשת ולא רק בחנויות שיש לו במציאות. כיוון שגם הישראלים למדו לקנות ברשת והרבה- הרי שיש פתיחות מאוד גדולה מצידם לקנות כל מיני מוצרים החל ממוצרים חשמליים ועד מוצרי מזון. כ-84% מהישראלים אגב עושים את הקניות שלהם דרך מובייל מה שאומר שזו הסיבה שבגללה הרבה מאוד בעלי אתרים כחנויות מקוונות יצרו אפליקציה מיוחדת כדי שכולם יוכלו לגלוש אליהם.
אם כולם ברשת, אז נקים אתר מכירות. הצלחה בטוחה.
בניית אתר עסק
​​​​​​​

בניית אתר עסק בעיקר לעסקים קטנים נפוצה בעיקר אצל נותני שירותים למיניהם כמו: חשמלאי, מנעולן, מרחיק יונים, חברות לניקיון בתים, גננים ועוד. כל אלה הם עסקים קטנים שבהחלט יכולים לפתח את עצמם דרך האינטרנט, כי היום אין דבר שאנשים מחפשים והם לא מחפשים אותו ישר בגוגל.
בניית אתר לעסק צריכה כמובן להציג את העסק אבל אם למשל יש להם איזה שירות עונתי שהם נותנים כמו גינון בקיץ, הם יכולים גם לעשות דפי נחיתה שיזמינו גולשים בקמפיין ממומן להגיע לדף שלהם ומשם לאתר. זו דרך של חברות לבניית אתרים לעסקים קטנים לחשוף מוצר או שירות מסוים בזמן מסוים ולעשות לו קמפיין וגם להציג את החברה ללקוח החדש.
לפעמים דף נחיתה באתר עושה את כל העבודה.
 

 

 
תפריט דף הבית טלפון